Kod: POLSKA. 28% rabatu na dietę Kuchnia Polska na zamówienie powyżej 5 dni.

Fit Box

Fit Box to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących zbilansowanej diety wspierającej aktywny tryb życia i dążenia do wymarzonej sylwetki. To kompozycja pełnowartościowych posiłków, które dostarczają wszystkiego, czego potrzebuje organizm, aby utrzymać się w doskonałej kondycji przez cały dzień. Oferujemy różnorodne warianty kaloryczne, aby dopasować się do Twoich indywidualnych potrzeb.

Każdy posiłek w ramach Fit Box jest przygotowany z najwyższej jakości składników, z myślą o optymalnym rozłożeniu makroskładników: 55% węglowodanów zapewniających energię, 25% białka budującego mięśnie oraz 20% zdrowych tłuszczów, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Fit Box to nie tylko dieta – to styl życia dla tych, którzy chcą czuć się i wyglądać świetnie każdego dnia.

Fit Box

Fit Box to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących zbilansowanej diety wspierającej aktywny tryb życia i dążenia do wymarzonej sylwetki. To kompozycja pełnowartościowych posiłków, które dostarczają wszystkiego, czego potrzebuje organizm, aby utrzymać się w doskonałej kondycji przez cały dzień. Oferujemy różnorodne warianty kaloryczne, aby dopasować się do Twoich indywidualnych potrzeb. Każdy posiłek w ramach Fit Box jest przygotowany z najwyższej jakości składników, z myślą o optymalnym rozłożeniu makroskładników: 55% węglowodanów zapewniających energię, 25% białka budującego mięśnie oraz 20% zdrowych tłuszczów, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Fit Box to nie tylko dieta – to styl życia dla tych, którzy chcą czuć się i wyglądać świetnie każdego dnia.

Wybierz ilość posiłków oraz kaloryczność aby zobaczyć cenę.

Węglowodany
55%
Białko
25%
Tłuszcze
20%

Fit Box

Aktualny jadłospis

4 posiłki dziennie

Śniadanie: Bułeczki pizzowe z indykiem oraz pesto
II Danie: Kotlet z indyka z risotto z zielonym groszkiem
Podwieczorek: Koktajl z melona, limonki i jogurtu
Kolacja: Zupa paprykowa z plastrem burraty
Śniadanie: Tortilla z hummusem i warzywami
II Danie: Pulpeciki z cukinią i serem w sosie curry z makaronem i surówką z marchwi
Podwieczorek: Naleśnik słodki ferrero
Kolacja: Indyjska zapiekanka ryżowa z soczewicą
Śniadanie: Kolorowy twarożek i razowym pieczywem
II Danie: Wytrawna polędwiczka w sosie borówkowo porzeczkowym z ryżem i warzywami pieczonymi
Podwieczorek: Racuchy ze śliwkami
Kolacja: Zupa meksykańska
Śniadanie: Owsianka z tahini i gruszką zapiekaną
II Danie: Faszerowana wytrawna pierś z kurczaka w sosie caffe de Paris z batatami i colesławem
Podwieczorek: Dyniowe muffinki muśnięte sosem kokosowym
Kolacja: Sałatka z warzywami kolorowym makaronem
Śniadanie: Zapiekanka jajeczna z wędzonym łososiem i fasolką szparagową
II Danie: Kurczak po chińsku z ryżem curry
Podwieczorek: Kolorowy torcik biszkoptowy z owocami
Kolacja: Zupa krem z ziemniaków i białych szparagów z pestkami dyni
Śniadanie: pasztet z karkówki z pieczywem i ogórkiem
II Danie: Barbecue, purre z ziemniaka , ogórek z jogurtem i koperkiem
Podwieczorek: Pudding z nasion chia z orzechową kruszonką
Kolacja: Pieczarka faszerowana warzywami

5 posiłków dziennie

Śniadanie: Bułeczki pizzowe z indykiem oraz pesto
I danie: Zupa paprykowa z plastrem burraty
II Danie: Kotlet z indyka z risotto z zielonym groszkiem
Podwieczorek: Koktajl z melona, limonki i jogurtu
Kolacja: Sałatka z mozzarellą mini w ziołach
Śniadanie: Tortilla z hummusem i warzywami
I danie: Nowe oblicze ogórkowej ze skrzydełkiem z kurczaka
II Danie: Pulpeciki z cukinią i serem w sosie curry z makaronem i surówką z marchwi
Podwieczorek: Naleśnik słodki ferrero
Kolacja: Indyjska zapiekanka ryżowa z soczewicą
Śniadanie: Kolorowy twarożek i razowym pieczywem
I danie: Zupa meksykańska
II Danie: Wytrawna polędwiczka w sosie borówkowo porzeczkowym z ryżem i warzywami pieczonymi
Podwieczorek: Racuchy ze śliwkami
Kolacja: Tarta z kurczakiem i awokado
Śniadanie: Owsianka z tahini i gruszką zapiekaną
I danie: Domowy rosół z makaronem ryżowym
II Danie: Faszerowana wytrawna pierś z kurczaka w sosie caffe de Paris z batatami i colesławem
Podwieczorek: Dyniowe muffinki muśnięte sosem kokosowym
Kolacja: Sałatka z warzywami kolorowym makaronem
Śniadanie: Zapiekanka jajeczna z wędzonym łososiem i fasolką szparagową
I danie: Zupa krem z ziemniaków i białych szparagów z pestkami dyni
II Danie: Kurczak po chińsku z ryżem curry
Podwieczorek: Kolorowy torcik biszkoptowy z owocami
Kolacja: Burrito
Śniadanie: pasztet z karkówki z pieczywem i ogórkiem
I danie: Zupa brokułowa z pastą curry
II Danie: Barbecue, purre z ziemniaka , ogórek z jogurtem i koperkiem
Podwieczorek: Pudding z nasion chia z orzechową kruszonką
Kolacja: Pieczarka faszerowana warzywami