🥦Kod: Gratis30. Przy zamówieniu na minimum 90 dni płacisz za 60🥑

Fit- Sport Box

Fit- Sport Box to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących zbilansowanej diety wspierającej aktywny tryb życia i dążenia do wymarzonej sylwetki. To kompozycja pełnowartościowych posiłków, które dostarczają wszystkiego, czego potrzebuje organizm, aby utrzymać się w doskonałej kondycji przez cały dzień. Oferujemy różnorodne warianty kaloryczne, aby dopasować się do Twoich indywidualnych potrzeb.

Każdy posiłek w ramach Fit Box jest przygotowany z najwyższej jakości składników, z myślą o optymalnym rozłożeniu makroskładników: 55% węglowodanów zapewniających energię, 25% białka budującego mięśnie oraz 20% zdrowych tłuszczów, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Fit Box to nie tylko dieta – to styl życia dla tych, którzy chcą czuć się i wyglądać świetnie każdego dnia.

Fit- Sport Box

Fit- Sport Box to idealne rozwiązanie dla osób poszukujących zbilansowanej diety wspierającej aktywny tryb życia i dążenia do wymarzonej sylwetki. To kompozycja pełnowartościowych posiłków, które dostarczają wszystkiego, czego potrzebuje organizm, aby utrzymać się w doskonałej kondycji przez cały dzień. Oferujemy różnorodne warianty kaloryczne, aby dopasować się do Twoich indywidualnych potrzeb. Każdy posiłek w ramach Fit Box jest przygotowany z najwyższej jakości składników, z myślą o optymalnym rozłożeniu makroskładników: 55% węglowodanów zapewniających energię, 25% białka budującego mięśnie oraz 20% zdrowych tłuszczów, które są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Fit Box to nie tylko dieta – to styl życia dla tych, którzy chcą czuć się i wyglądać świetnie każdego dnia.

Wybierz ilość posiłków oraz kaloryczność aby zobaczyć cenę.

Węglowodany
55%
Białko
25%
Tłuszcze
20%

Fit- Sport Box

Aktualny jadłospis

4 posiłki dziennie

Śniadanie: Crousant z szynka na wytrawnie
I danie : Zupa z młodych wiosennych buraków
II danie: Gołąbki bez zawijania z sosem z suszonych pomidorów z bazyliowym purre
Podwieczorek: Rabarbar na kruchym spodzie pod kruszonka z płatków owsianych
Kolacja: Sałatka z żółtą marchewką, selerem naciowym i rzodkiewką

Śniadanie: Granola bananowa z jogurtem typu islandzkiego i świeżym kiwi
II danie: Sznycel z jajkiem z ziemniakami w mundurkach i kiszoną kapustą
Podwieczorek: Ciasteczka z amarantusem z sosem malinowym
Kolacja: Shoarma z kurczakiem i pieczonymi ziemniakami
Śniadanie: Bowl z pasta z makreli
II danie: Gulasz wołowy z suszonymi pomidorkami i wędzoną śliwką, pieczony młodymi ziemniakami, sałatka szwedzka z koperkiem
Podwieczorek: Fit sernik waniliowy na spodzie owsianym z polewą czekoladową
Kolacja: Sałatka cezar z kurczakiem i grzankami czosnkowymi
Śniadanie: Clafoutis z czerwonych warzyw
II danie: Malezyjskie Curry z udek kurczaka z nutą kokosa z ryżem basmati
Podwieczorek: Koktajl brzoskwiniowy
Kolacja: Babeczka jajeczna z szpinakiem i chili, sałatka z pomidora, rukoli i majonezu

Śniadanie: Domowe musli z ananasem, morelą i białą czekoladą, jogurt, frużelina
II danie: Żeberka w sosie śliwkowym z kaszą bulgur surówka ze świeżego szpinaku i słonecznika
Podwieczorek: Tiramisu truskawkowe z fit czekoladą
Kolacja: Makaron ryżowy w sosie z czerwonej soczewicy z pieczoną cukinią i

5 posiłków dziennie

Śniadanie: Crousant z szynka na wytrawnie
I danie : Zupa z młodych wiosennych buraków
II danie: Gołąbki bez zawijania z sosem z suszonych pomidorów z bazyliowym purre
Podwieczorek: Rabarbar na kruchym spodzie pod kruszonka z płatków owsianych
Kolacja: Sałatka z żółtą marchewką, selerem naciowym i rzodkiewką


Śniadanie: Granola bananowa z jogurtem typu islandzkiego i świeżym kiwi
I danie : Zupa kalafiorowa
II danie: Sznycel z jajkiem z ziemniakami w mundurkach i kiszoną kapustą
Podwieczorek: Ciasteczka z amarantusem z sosem malinowym
Kolacja: Shoarma z kurczakiem i pieczonymi ziemniakami


Śniadanie: Bowl z pasta z makreli
I danie : Zupa krem z pieczonych buraków z koprem włoskim
II danie: Gulasz wołowy z suszonymi pomidorkami i wędzoną śliwką, pieczony młodymi ziemniakami, sałatka szwedzka z koperkiem
Podwieczorek: Fit sernik waniliowy na spodzie owsianym z polewą czekoladową
Kolacja: Sałatka cezar z kurczakiem i grzankami czosnkowymi
Śniadanie: Clafoutis z czerwonych warzyw
I danie : Chłodnik z ogórka i cykini z nutą kolendry
II danie: Malezyjskie Curry z udek kurczaka z nutą kokosa z ryżem basmati
Podwieczorek: Koktajl brzoskwiniowy
Kolacja: Babeczka jajeczna z szpinakiem i chili, sałatka z pomidora, rukoli i majonezu


Śniadanie: Domowe musli z ananasem, morelą i białą czekoladą, jogurt, frużelina
I danie : Zupa leśna z pieczonymi pieczarkami
II danie: Żeberka w sosie śliwkowym z kaszą bulgur surówka ze świeżego szpinaku i słonecznika
Podwieczorek: Tiramisu truskawkowe z fit czekoladą
Kolacja: Makaron ryżowy w sosie z czerwonej soczewicy z pieczoną cukinią i