Kod: POLSKA. 28% rabatu na dietę Kuchnia Polska na zamówienie powyżej 5 dni.

Keto Box

Keto Box to dieta ketogeniczna, zaprojektowana z myślą o tych, którzy chcą czerpać energię głównie z tłuszczów, ograniczając przy tym węglowodany. Jest to doskonały wybór dla osób szukających sposobu na efektywną redukcję masy ciała, poprawę koncentracji oraz stabilizację poziomu cukru we krwi.

Przygotowane posiłki w diecie Keto Box to połączenie wysokiej jakości tłuszczów, umiarkowanej ilości białka oraz minimalnej zawartości węglowodanów, co sprzyja wejściu organizmu w stan ketozy. To stan metaboliczny, w którym ciało, zamiast na węglowodanach, zaczyna funkcjonować na energii pochodzącej z tłuszczów, co przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

Keto Box to nie tylko dieta – to styl życia, który wpływa na poprawę ogólnego samopoczucia i zdrowia. Warianty kaloryczne zostały dostosowane do różnych potrzeb i celów, od lekkiego deficytu kalorycznego po wyższą podaż energii dla osób o większym zapotrzebowaniu energetycznym. Każdy posiłek jest dokładnie przemyślany, aby zapewnić odpowiednią ilość tłuszczów i białka, zachowując przy tym niezbędne wartości odżywcze.

Keto Box

Keto Box to dieta ketogeniczna, zaprojektowana z myślą o tych, którzy chcą czerpać energię głównie z tłuszczów, ograniczając przy tym węglowodany. Jest to doskonały wybór dla osób szukających sposobu na efektywną redukcję masy ciała, poprawę koncentracji oraz stabilizację poziomu cukru we krwi. Przygotowane posiłki w diecie Keto Box to połączenie wysokiej jakości tłuszczów, umiarkowanej ilości białka oraz minimalnej zawartości węglowodanów, co sprzyja wejściu organizmu w stan ketozy. To stan metaboliczny, w którym ciało, zamiast na węglowodanach, zaczyna funkcjonować na energii pochodzącej z tłuszczów, co przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Keto Box to nie tylko dieta – to styl życia, który wpływa na poprawę ogólnego samopoczucia i zdrowia. Warianty kaloryczne zostały dostosowane do różnych potrzeb i celów, od lekkiego deficytu kalorycznego po wyższą podaż energii dla osób o większym zapotrzebowaniu energetycznym. Każdy posiłek jest dokładnie przemyślany, aby zapewnić odpowiednią ilość tłuszczów i białka, zachowując przy tym niezbędne wartości odżywcze.

Wybierz ilość posiłków oraz kaloryczność aby zobaczyć cenę.

Węglowodany
10%
Białko
35%
Tłuszcze
55%

Keto Box

Aktualny jadłospis

4 posiłki dziennie

Śniadanie: Łosoś wędzony na serku wiejskim z warzywami i orzechową posypką
II danie: Makaron keto z piersią kurczaka i warzywami
Podwieczorek: Cytrynowe praliny
Kolacja: Zupa z czerwonej kapusty
Śniadanie: Chlebek keto z masełkiem czosnkowym i warzywami
II danie: Aromatyczny gulasz z wołowiną, papryką i bakłażanem z plackami cukiniowymi
Podwieczorek: Jagodowe mohito
Kolacja: Tajska sałatka z mango z krewetką
Śniadanie: Gzik z wędzoną makrelą z warzywami i zawijańcami chlebowymi keto
II danie: Żeberka marynowane z duszoną kapustą
Podwieczorek: Keto tiramisu
Kolacja: Czerwona zupa węgierska z indykiem
Śniadanie: Roladki naleśnikowe z łososiem
II danie: Medaliony z indyka z grillowanym bakłażanem
Podwieczorek: Caffe puding z sosem pomarańczowo- cynamonowe
Kolacja: Sałatka makaronowa z szynką, ogórkiem i pomidorem
Śniadanie: Omlet ze szpinakiem
II danie: Wieprzowina po cygańsku z buraczkami
Podwieczorek: Kokosanka z musem
Kolacja: Serowa zupa z koperkiem
Śniadanie: Zapiekana omlet z serem szynką i jajkiem
II danie: Rolada schabowa z brokułem i sosem
Podwieczorek: Deser mascarpone z owocami sezonowymi i orzechami
Kolacja: Barszcz czerwony klarowany

5 posiłków dziennie

Śniadanie: Łosoś wędzony na serku wiejskim z warzywami i orzechową posypką
I danie: Zupa z czerwonej kapusty
II danie: Makaron keto z piersią kurczaka i warzywami
Podwieczorek: Cytrynowe praliny
Kolacja: Szaszłyki mięsno-serowe z warzywami w aromatycznej marynacie
Śniadanie: Chlebek keto z masełkiem czosnkowym i warzywami
I danie: Zupa z kalarepy i rzodkiewek
II danie: Aromatyczny gulasz z wołowiną, papryką i bakłażanem z plackami cukiniowymi
Podwieczorek: Jagodowe mohito
Kolacja: Tajska sałatka z mango z krewetką
Śniadanie: Gzik z wędzoną makrelą z warzywami i zawijańcami chlebowymi keto
I danie: Czerwona zupa węgierska z indykiem
II danie: Żeberka marynowane z duszoną kapustą
Podwieczorek: Keto tiramisu
Kolacja: Sałatka Cezar
Śniadanie: Roladki naleśnikowe z łososiem
I danie: Zupa krem z białych warzyw z chipsem z parmezanu
II danie: Medaliony z indyka z grillowanym bakłażanem
Podwieczorek: Caffe puding z sosem pomarańczowo- cynamonowe
Kolacja: Sałatka makaronowa z szynką, ogórkiem i pomidorem
Śniadanie: Omlet ze szpinakiem
I danie: Serowa zupa z koperkiem
II danie: Wieprzowina po cygańsku z buraczkami
Podwieczorek: Kokosanka z musem
Kolacja: Stir fry z kurczakiem i warzywami podane z makaronem konjac
Śniadanie: Zapiekana omlet z serem szynką i jajkiem
I danie: Zupa z pieczoną papryką
II danie: Rolada schabowa z brokułem i sosem
Podwieczorek: Deser mascarpone z owocami sezonowymi i orzechami
Kolacja: Barszcz czerwony klarowany