Kod: POLSKA. 28% rabatu na dietę Kuchnia Polska na zamówienie powyżej 5 dni.

Niski IG Box

Niski IG Box to specjalistycznie skomponowany program żywieniowy dla osób świadomych wpływu indeksu glikemicznego na organizm. Dieta ta jest idealna dla tych, którzy pragną utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, wspomóc proces odchudzania lub po prostu dbać o zdrowie poprzez kontrolę węglowodanów w codziennym jadłospisie.

Posiłki w ramach Niski IG Box są przygotowywane z produktów o niskim lub średnim indeksie glikemicznym, co przyczynia się do powolnego uwalniania energii, zapewniając długotrwałe uczucie sytości i unikanie nagłych skoków poziomu glukozy. Każdy z posiłków jest starannie zbilansowany, tak aby dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze przy jednoczesnym zachowaniu niskiej kaloryczności.

Z Niski IG Box każdy dzień jest pełen smaku i zdrowia, a Twoje ciało otrzymuje paliwo, które pozwala na efektywne funkcjonowanie bez zbędnych wahań energetycznych. To dieta, która wspiera Twój aktywny tryb życia i pomaga w realizacji osobistych celów zdrowotnych i kondycyjnych.

Niski IG Box

Niski IG Box to specjalistycznie skomponowany program żywieniowy dla osób świadomych wpływu indeksu glikemicznego na organizm. Dieta ta jest idealna dla tych, którzy pragną utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, wspomóc proces odchudzania lub po prostu dbać o zdrowie poprzez kontrolę węglowodanów w codziennym jadłospisie. Posiłki w ramach Niski IG Box są przygotowywane z produktów o niskim lub średnim indeksie glikemicznym, co przyczynia się do powolnego uwalniania energii, zapewniając długotrwałe uczucie sytości i unikanie nagłych skoków poziomu glukozy. Każdy z posiłków jest starannie zbilansowany, tak aby dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze przy jednoczesnym zachowaniu niskiej kaloryczności. Z Niski IG Box każdy dzień jest pełen smaku i zdrowia, a Twoje ciało otrzymuje paliwo, które pozwala na efektywne funkcjonowanie bez zbędnych wahań energetycznych. To dieta, która wspiera Twój aktywny tryb życia i pomaga w realizacji osobistych celów zdrowotnych i kondycyjnych.

Wybierz ilość posiłków oraz kaloryczność aby zobaczyć cenę.

Węglowodany
55%
Białko
25%
Tłuszcze
20%

Niski IG Box

Aktualny jadłospis

4 posiłki dziennie

Śniadanie: Bułeczki pizzowe z indykiem oraz pesto
II Danie: Kotlet z indyka z risotto z zielonym groszkiem
Podwieczorek: Koktajl z melona, limonki i jogurtu
Kolacja: Zupa paprykowa z plastrem burraty
Śniadanie: Tortilla z hummusem i warzywami
II Danie: Pulpeciki z cukinią i serem w sosie curry z makaronem i surówką z marchwi
Podwieczorek: Naleśnik słodki ferrero
Kolacja: Indyjska zapiekanka ryżowa z soczewicą
Śniadanie: Kolorowy twarożek i razowym pieczywem
II Danie: Wytrawna polędwiczka w sosie borówkowo porzeczkowym z ryżem i warzywami pieczonymi
Podwieczorek: Racuchy ze śliwkami
Kolacja: Zupa meksykańska
Śniadanie: Owsianka z tahini i gruszką zapiekaną
II Danie: Faszerowana wytrawna pierś z kurczaka w sosie caffe de Paris z batatami i colesławem
Podwieczorek: Dyniowe muffinki muśnięte sosem kokosowym
Kolacja: Sałatka z warzywami kolorowym makaronem
Śniadanie: Zapiekanka jajeczna z wędzonym łososiem i fasolką szparagową
II Danie: Kurczak po chińsku z ryżem curry
Podwieczorek: Kolorowy torcik biszkoptowy z owocami
Kolacja: Zupa krem z ziemniaków i białych szparagów z pestkami dyni
Śniadanie: pasztet z karkówki z pieczywem i ogórkiem
II Danie: Barbecue, purre z ziemniaka , ogórek z jogurtem i koperkiem
Podwieczorek: Pudding z nasion chia z orzechową kruszonką
Kolacja: Pieczarka faszerowana warzywami

5 posiłków dziennie

Śniadanie: Bułeczki pizzowe z indykiem oraz pesto
I danie: Zupa paprykowa z plastrem burraty
II Danie: Kotlet z indyka z risotto z zielonym groszkiem
Podwieczorek: Koktajl z melona, limonki i jogurtu
Kolacja: Sałatka z mozzarellą mini w ziołach
Śniadanie: Tortilla z hummusem i warzywami
I danie: Nowe oblicze ogórkowej ze skrzydełkiem z kurczaka
II Danie: Pulpeciki z cukinią i serem w sosie curry z makaronem i surówką z marchwi
Podwieczorek: Naleśnik słodki ferrero
Kolacja: Indyjska zapiekanka ryżowa z soczewicą
Śniadanie: Kolorowy twarożek i razowym pieczywem
I danie: Zupa meksykańska
II Danie: Wytrawna polędwiczka w sosie borówkowo porzeczkowym z ryżem i warzywami pieczonymi
Podwieczorek: Racuchy ze śliwkami
Kolacja: Tarta z kurczakiem i awokado
Śniadanie: Owsianka z tahini i gruszką zapiekaną
I danie: Domowy rosół z makaronem ryżowym
II Danie: Faszerowana wytrawna pierś z kurczaka w sosie caffe de Paris z batatami i colesławem
Podwieczorek: Dyniowe muffinki muśnięte sosem kokosowym
Kolacja: Sałatka z warzywami kolorowym makaronem
Śniadanie: Zapiekanka jajeczna z wędzonym łososiem i fasolką szparagową
I danie: Zupa krem z ziemniaków i białych szparagów z pestkami dyni
II Danie: Kurczak po chińsku z ryżem curry
Podwieczorek: Kolorowy torcik biszkoptowy z owocami
Kolacja: Burrito
Śniadanie: pasztet z karkówki z pieczywem i ogórkiem
I danie: Zupa brokułowa z pastą curry
II Danie: Barbecue, purre z ziemniaka , ogórek z jogurtem i koperkiem
Podwieczorek: Pudding z nasion chia z orzechową kruszonką
Kolacja: Pieczarka faszerowana warzywami