🥑Z kodem "Wakacje" -25% na wszystkie diety🥦

Niski IG Box

Niski IG Box to specjalistycznie skomponowany program żywieniowy dla osób świadomych wpływu indeksu glikemicznego na organizm. Dieta ta jest idealna dla tych, którzy pragną utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, wspomóc proces odchudzania lub po prostu dbać o zdrowie poprzez kontrolę węglowodanów w codziennym jadłospisie.

Posiłki w ramach Niski IG Box są przygotowywane z produktów o niskim lub średnim indeksie glikemicznym, co przyczynia się do powolnego uwalniania energii, zapewniając długotrwałe uczucie sytości i unikanie nagłych skoków poziomu glukozy. Każdy z posiłków jest starannie zbilansowany, tak aby dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze przy jednoczesnym zachowaniu niskiej kaloryczności.

Z Niski IG Box każdy dzień jest pełen smaku i zdrowia, a Twoje ciało otrzymuje paliwo, które pozwala na efektywne funkcjonowanie bez zbędnych wahań energetycznych. To dieta, która wspiera Twój aktywny tryb życia i pomaga w realizacji osobistych celów zdrowotnych i kondycyjnych.

Niski IG Box

Niski IG Box to specjalistycznie skomponowany program żywieniowy dla osób świadomych wpływu indeksu glikemicznego na organizm. Dieta ta jest idealna dla tych, którzy pragną utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, wspomóc proces odchudzania lub po prostu dbać o zdrowie poprzez kontrolę węglowodanów w codziennym jadłospisie. Posiłki w ramach Niski IG Box są przygotowywane z produktów o niskim lub średnim indeksie glikemicznym, co przyczynia się do powolnego uwalniania energii, zapewniając długotrwałe uczucie sytości i unikanie nagłych skoków poziomu glukozy. Każdy z posiłków jest starannie zbilansowany, tak aby dostarczać organizmowi wszystkie niezbędne składniki odżywcze przy jednoczesnym zachowaniu niskiej kaloryczności. Z Niski IG Box każdy dzień jest pełen smaku i zdrowia, a Twoje ciało otrzymuje paliwo, które pozwala na efektywne funkcjonowanie bez zbędnych wahań energetycznych. To dieta, która wspiera Twój aktywny tryb życia i pomaga w realizacji osobistych celów zdrowotnych i kondycyjnych.

Wybierz ilość posiłków oraz kaloryczność aby zobaczyć cenę.

Węglowodany
55%
Białko
25%
Tłuszcze
20%

Niski IG Box

Aktualny jadłospis

4 posiłki dziennie

Śniadanie
Zapiekane warzywa pod beszamelem
II Danie
Grillowana pierś z kurczaka z buraczkami i ryżem
Podwieczorek
Koktajl migdałowo-kakaowy
Kolacja
Kalafior z brokułem z posypką
Śniadanie
Jajka po indyjsku, chapati z pastą jalfrezi
II Danie
Pierś w sosie śmietanowym z bazyliowym puree
Podwieczorek
Ślimaki z ciasta francuskiego z dżemem
Kolacja
Sałatka grecka
Śniadanie
Rozgrzewające musli z mangowym lassi, imbirem, orzechami i kurkumą
II Danie
Kaszotto grzybowe z kurczakiem
Podwieczorek
Jagodowe orzeźwienie
Kolacja
Spring rollsy
Śniadanie: Jajka faszerowane pastą z pieczonej papryki i pomidorków z pieczywem razowym
II danie: Pulpeciki z cukini w sosie curry z ryżem basmati fit colesławem
Podwieczorek: Koktajl leśny
Kolacja: Sałatka z serem kozim i orzechami włoskimi



Śniadanie
Pasta pomidorowa i serek z rzodkiewką i pieczywem
II Danie
Szpinakowe pulpeciki z lekkim sosem borowikowym z surówką z białej kapusty
Podwieczorek
Pudding czekoladowy z sosem malinowym
Kolacja
Sałatka z grillowanym kurczakiem

5 posiłków dziennie

Śniadanie
Zapiekane warzywa pod beszamelem
I Danie
Zupa kalafiorowa
II Danie
Grillowana pierś z kurczaka z buraczkami i ryżem
Podwieczorek
Koktajl migdałowo-kakaowy
Kolacja
Kalafior z brokułem z posypką


Śniadanie
Jajka po indyjsku, chapati z pastą jalfrezi
I Danie
Drobiowe flaczki z warzywami
II Danie
Pierś w sosie śmietanowym z bazyliowym puree
Podwieczorek
Ślimaki z ciasta francuskiego z dżemem
Kolacja
Sałatka grecka

Śniadanie
Rozgrzewające musli z mangowym lassi, imbirem, orzechami i kurkumą
I Danie
Zupa pieczarkowa z lanymi kluskami
II Danie
Kaszotto grzybowe z kurczakiem
Podwieczorek
Jagodowe orzeźwienie
Kolacja
Spring rollsy
Śniadanie: Jajka faszerowane pastą z pieczonej papryki i pomidorków z pieczywem razowym
I danie : Chłodnik z ogórka i cykini z nutą kolendry
II danie: Pulpeciki z cukini w sosie curry z ryżem basmati fit colesławem
Podwieczorek: Koktajl leśny
Kolacja: Sałatka z serem kozim i orzechami włoskimi


Śniadanie
Pasta pomidorowa i serek z rzodkiewką i pieczywem
I Danie
Zielona zupa z fasolą, cukinią i płatkami kukurydzianymi
II Danie
Szpinakowe pulpeciki z lekkim sosem borowikowym z surówką z białej kapusty
Podwieczorek
Pudding czekoladowy z sosem malinowym
Kolacja
Sałatka z grillowanym kurczakiem